Wednesday, January 13, 2010

L-care disana sini...

Assalamualaikum

Agak lama juga blog LK menyepi tanpa berita. Menyepi buka bermakna terhentinya dakwah kami warga lujnah kebajikan PMIutm. Syukur di panjatkan kepada Allah SWT, kerana berkesempatan untuk kali ini kami postkan gambar ziarah l-care ke pusat kesihatan. Pengembaraan ahli l-care di pusat kesihatan begitu bermakna sekali, dimana kedatangan kami telah mengegarkan pusat kesihatan dengan melakukan penziarahan kemakmal-makmal ujian, klinik pergigian, wad pesakit dan sebagainya. Kami juga tidak melepaskan peluang untuk beramah mesra bersama warga staf PK, pengunjung-pengunjung PK dan pesakit-pesakit umum warga UTM yang datang ke PK pada hari berkenaan.
Terima kasih kami ucapkan diatas layanan yang begitu istimewa daripada pengarah PK sendiri dan juga warga staf PK. Semoga bertemu lagi.

Kusyuk mendengar penerangan daripada Pengarah PK

bermulanya 1 pengembaraan didalam PK

Wad sementara

Lawatan ke wad pesakit

Penerangan demi penerangan disampaikan

Lawatan ke klinik pergigian

Pengembaraan meneroka PK diteruskan lagi

Lawatan ke makmal ujian

Akhir sekali, terima kasih buat Pengarah PK, seluruh staf PK dan pada sesiapa sahaja yang terlibat secara langsung mahupun tidak kerana telah memberikan kerjasama sepenuhnya kepada kami. Kami warga Lujnah Kebajikan PMIUTM Perihatin Kepada Semua.

No comments:

Post a Comment